wtorek, 31 stycznia 2017

Nominacja Liebster Award

       


 Dzisiaj mija rok odkąd zaczęłam swoją przygodę z blogiem. Nie sądziłam, że ktoś tu będzie zaglądał jednak chciałam mieć takie swoje miejsce na Ziemi
 ( wirtualne ;) ), gdzie mogłabym robić to, na co mam ochotę, pisać o tym co mi chodzi po głowie i może, przy dobrych wiatrach, poznać ludzi "z mojej bajki " ;) I muszę przyznać, że wiatry mam pomyślne :) Dziękuję Wszystkim, którzy mnie odwiedzają a szczególnie za miłe i  budujące komentarze. Dobrze być w drużynie osób o podobnych zainteresowaniach, trochę odklejonych od rzeczywistości jak ja ;)

   Jakiś czas temu dołączyłam do grona nominowanych do akcji Liebster Award. Nominację tą otrzymałam od katalog-inspiracji.blogspot.com- Dzięki Kochana!

Liebster Award to wyróżnienie przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerom jako wyraz uznania za ” dobrze wykonaną robotę”. Celowo przyznaje się je "mniejszym" blogom, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących - tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia od 5 do 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych.
Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem. Na pytania odpowiada tylko ten, kto chce.

Pytania, które otrzymałam od katalog-inspiracji:

1. Blog zaczęłam pisać, ponieważ...
to jest coś tylko mojego, gdzie mogę wyrażać siebie, poznawać wspaniałe i inspirujące osoby o podobnych zainteresowaniach.


2. Marzę o ...
wielu rzeczach...m.in. własnej małej kawiarence i domku z ogrodem. Wspaniałą rodzinę już mam, więc marzę o byśmy byli zdrowi i szczęśliwi.
 

3. Lubię ubierać się (twój styl ubioru)...
dobrze czuję się w spodniach cygaretkach i koszulach, kardiganach i swetrach, latem w sukienkach "za kolano".

4. Film, który ostatnio mnie zachwycił to...
Szwedzki film "Turysta". 
 

5. Zawodowo zajmuję się...
wykonuję najpiękniejszy zawód Świata-jestem pielęgniarką.


6. W ludziach cenię najbardziej...
dystans do życia...i siebie.

7. Nie lubię...
plastikowych uśmiechów i fałszywej życzliwości.


8. Piosenka, za którą przepadam...
"O sobie samym" R. Gawlińskiego- mam do niej ogromny sentyment.

9. Gdybym była zwierzęciem to byłabym..., ponieważ...
oczywiście ptakiem, takie latanie musi być cudowne
 

10. Najlepszy dzień mojego życia to ...
narodziny mojej córeczki.


11. Interesuję się...
Światem, tym co Nas otacza. Codzienne czymś innym :)

A oto moje pytania:
1. Ulubiona pora roku to...ponieważ...
2. Moje magiczne miejsce to...  
3 .Ulubiony kwiat to...
4. Książka, którą gorąco polecam...
5. Nie znoszę...
6. Kluczem do szczęścia jest...
7. Rozważna czy romantyczna?
8. Kocham...(co najbardziej lubię robić)
9. Ulubiona potrawa to...
10. Jeśli bezludna wyspa, to tylko w towarzystwie... 
11. Mój Blog jest dla mnie...

A nominuję...( kolejność przypadkowa ;) )
 
1. domrodzinapasja.blogspot.com
2. domowo158blogspot.com
3. zielonewzgorzemonart.blogspot.com 
4. koronkoweszycie.blogspot.com
5. kobiecomania.blogspot.com
6. skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com
7. oczy-otwieram.blogspot.com

Serdeczne dzięki za nominację. Pozdrawiam Wszystkich.

Kamila. 


   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz